Alumnes blocaires - Programa electoral - Partit polític 666

dimecres, 25 de maig del 2011

0.Que reciclin les bosses del supermercat.
Que en el cole posin taquilles.

1.Que posin carrers de bicicleta per tota eivissa.
Que posin bosses de cans per les necesitats.

2.Que tot el curs de primaria vagi a la piscina.
Que si volen abandonar un animal,que el portin al centre
on el cuiden i el respectin.

3.Que no contaminen el medi ambient.
Que no maltractin els animals.

4.Respectin els bens publics.
Que imprieixin dibuixos en l'ordinador.


5.Limit de velocitat 40 per hora als carrers peatonals.
respectar als vianants,ciclistes o majors de 50.
.

39 comentaris:

Anònim ha dit...

me custado que bamos echo hoyfimat per el david

Anònim ha dit...

A mi ma agradat molt



Natalia

Anònim ha dit...

Esta bè les normes

signat:josep

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt el partit politic 666.


signat:Nicolas

Anònim ha dit...

La 1. esta molt bé
La 5. no m'agrada

Anònim ha dit...

me a agradat molt

Anònim ha dit...

M'agradat el partit politic 666 la
sugerencia que mas m'ha agradat es
anar a la picina i la que menys lo de anar a 40 par hora.

Anònim ha dit...

penso que si primaria no va a la piscina sera per alguna cosa que no poden fer. pero tambe m'agradat lo de posar bosses reciclables en el super o posar bosses als carrers per les necesitats dels gossos perque es una forma de no malgastar el plastic
i no contaminar.

Marina riera

Anònim ha dit...

no m agrada la de la picina un poquet ila dels animals m agrada

Anònim ha dit...

M`ha agada la proposta de que les boses se reutilitzen pero no m`ha grada la ultima per que el conductors poden nar a la belocitat que bulgui. signat:Noelia

Anònim ha dit...

Me agrada aquest partit politic.

Anònim ha dit...

a mi me agradat el partit politic 666 i tot el prollet que feiem i tambe el bloc i tot el traball.


camilo














..

Anònim ha dit...

MENCANTA MOOLT PERQUE ABUI FAREM LES CELECCIONS ><>< :I JUAN CAARLOOS

Anònim ha dit...

com an organitzat un partit politic

Anònim ha dit...

1 vot

Anònim ha dit...

la meva mare a botat per els partits politics

Anònim ha dit...

un vot

Anònim ha dit...

no cotaminar el medi ambient ni la natura

Anònim ha dit...

vols que maltraten als animals

Anònim ha dit...

els vot

Anònim ha dit...

1vot

Anònim ha dit...

1vot

Anònim ha dit...

Totes magraden menys la cinc.




Elena.

Anònim ha dit...

Esta bè.

pero lo de el limit la gent no o respecta


signat:Josep

Anònim ha dit...

Hi ha algunes coses que no es relaciones amb la classe.

Àngela Mas

Anònim ha dit...

me gusta dotos los numeros fimat david

Anònim ha dit...

La 0 i la 1 m'han agradat molt,la 3 no tant.

Anònim ha dit...

Me agrada molt pero no tenim sufisient diners:(.

Anònim ha dit...

m´ ha agradat els partits politic lo mes que m´ agradatha sigut lo de les taqilles i també lo de que tracten bé als animals i ha sigut i m´ ha agradat tot

Anònim ha dit...

M'ha agradat el 1.
Signat:Clara

Anònim ha dit...

Les que mes m'han agradat son la 1 i la 0 i la 3 no m'hagradat tant.


Xavi

Anònim ha dit...

M'ha agradat el 1.
Signat:Clara

Anònim ha dit...

M'ha agradat el 1.
Signat:Clara

Anònim ha dit...

no crec que tenguem suficient diners



signat:Mohamed

Anònim ha dit...

M'ha agradat el 1.
Signat:Clara

Anònim ha dit...

M´agradat lo de anar a sa
piscina i que si abandonen
un ca que el portin al
centre.
Aina.

Anònim ha dit...

1 vot.

Anònim ha dit...

1 vot.

Anònim ha dit...

El meu partit politic no a estat be moltes de les idees no me an agradat



ainhoa