Alumnes blocaires - Programa electoral - Partit polític 2001

dimecres, 25 de maig del 2011

GRUP 2001

Propostes:

1.Cada Divendres intentar netejar la classe (Prestatgeries,Taules...)
2.Quan arriben del pati fer relaxasio.
3.Posar-se d'acord quan feim grups.
4-Si algun professor falta fer jocs.
5.Intentar tenir una mascota de classe.
6.Afegir 20 minuts al pati.
7.Saber mes cultures.
8.Quan sigui fí de curs seure com vulguem.
9.Cada semana intentar agafar un llibre de la biblioteca de classe.
10.Intentar treballar mes en grup.

25 comentaris:

Anònim ha dit...

me ha gustado mucho fimat david

Anònim ha dit...

M'agradat molt aquet partit

Anònim ha dit...

Me a agradat lo de la relaxasio.

Anònim ha dit...

me pareix mol be

Anònim ha dit...

bona idea lo de fer jocs.marina

Anònim ha dit...

pero treballar en grup m'hos sera un poc dificil. marina

Anònim ha dit...

me a agradat molt firmat miguel angel.

Anònim ha dit...

M`ha agrada a questes propostes.
singnat:Noelia

Anònim ha dit...

Me ha agradat molt.

Anònim ha dit...

esta molt be tot

Anònim ha dit...

1 voto

Anònim ha dit...

un vot.

Anònim ha dit...

1vot.

Anònim ha dit...

1vot

Anònim ha dit...

1vot

Anònim ha dit...

M'ha agradat.


Elena.

Anònim ha dit...

no m'agrat res
joan :)

Anònim ha dit...

Em pareixen bè aquestes propostes



signat:Josep

Anònim ha dit...

Em pareixen bè aquestes propostes



signat:Josep

Anònim ha dit...

M'agradat molt aquestes propostes!1

Àngela Mas

Anònim ha dit...

un vot

Anònim ha dit...

1 vot

Anònim ha dit...

1 vot

Anònim ha dit...

Lo unic que ma agradat ha
set que si algun profesor
fer jocs.

Aina

Anònim ha dit...

Esta molt be te dones idees



Ainhoa