Plàstica - Activitat: Fang amb ulls tancats (Creació de figuretes)

diumenge, 15 de maig del 2011

Aqui teniu una petita mostra de la vostra feina del passat divendres.

Varem crear un ambient de relaxació, fent figuretes de fang amb els ulls tancats, mentres la música acompanyava al desenvolupament de la sessió.

La pregunta és:

D'on va sortir la idea de la teva figureta si tenies els ulls tancats? Com vares saber fer la figureta de fang si no podies veure?

Bona feina!

Fang amb ulls tancats - 4rt A - Educació artística from gmprimaria4 on Vimeo.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

me ha gadat mol el vidio fimat per el david

Anònim ha dit...

M`a encantat fer lo de les figures de fang a estat chulisim

Josep

Anònim ha dit...

jo he fet el meu cisne o anec o lo que sigui pero m'agrdat molt

marina

Anònim ha dit...

M´a encantat fer les figures amb els ulls tancats a set super divertit:).

Signat:Angela.R:)

Anònim ha dit...

me va agradat
Silvia

Anònim ha dit...

M'Agradat molt les figures amb fang

signat:Alvaro

Anònim ha dit...

M'ha encantat fer les figures de fang amb els ulls tacats.


Xavi

Anònim ha dit...

Ha estat chulisim a sigut una bona idea:D

Anònim ha dit...

M'agradat molt asigut una molt bona idea :D ;D :)
signat Joan

Anònim ha dit...

M' agradat molt fer figuretes de fang.


signat:Maria Parejo

Anònim ha dit...

jo he fet un cisne o un anec no se ben be lo que havia fet. marina