Català - Projecte: M'expliques una història? - Representam personatges amb Stopmotion

dijous, 17 de febrer del 2011

Avui ha arribat el dia de continuar experimentant amb la tècnica de l'stopmotion, representam sentiments, perquè cada personatge ja sigui de contes, històries, narracions, pel.lícules, còmics, etc.... mostren sentiments.

I aquests han estat els nostres personatges, quins sentiments identificau?

Ah per cert... Bona feina!


Català - Projecte: M'expliques una història? - Stopmotion from gmprimaria4 on Vimeo.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

que superdivertides son les fotos pareix que m'hos estigues atacant un monstre.MARINA

Anònim ha dit...

Jaja como molaaaa!!:)

Álvaro

Anònim ha dit...

A mi m´agradat quan n´Ainhoa va posar la cara que se li veuen les dents.
M´agradat molt ha set super divertiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!.

xxx OOO

Signat:Clara

Anònim ha dit...

Que chuli que esta el video!!!!

signat:Àngela Mas

Tutoria de 4t EP ha dit...

A la pròxima jo faré carusses..... ;)

Tutoria de 4t EP ha dit...

però es que m'agraden més les vostres! ^^

Anònim ha dit...

que chuli el video!!!!! u poden fer duna altra cosa


signat:josep

Anònim ha dit...

Vale Patri, a fer carusses com nosaltres.Anim!
Signat:Clara

Anònim ha dit...

Patri la foto que mes m'agradat es la
de na Paula.
signat:Maria Parejo.

Anònim ha dit...

hola,el video ha estat molt be.enorabona.
Toni Parejo Rib

Anònim ha dit...

hola,el video ha estat molt be.enorabona.
Toni Parejo Ribas. Germa de na Maria Parejo.

Anònim ha dit...

Va estar molt chuli l stopmotion.

Maria Parejo

Anònim ha dit...

me a agradat molt la cara den miguel aquest video esta super chuli!!!! :) signat:Angela.R

Anònim ha dit...

ojala ferem un altre
firmat andrea