Religió i Estudi Assistit - Dia de la Pau

divendres, 28 de gener del 2011

Gràcies a una proposta feta per na Vero, hem unit els alumnes de Religió catòlica i Estudi Assistit de 4rt A i 4rt B, a una activitat molt bonica basada en el Dia de la Pau, el qual se gaudirà el pròxim 30 de Gener.

Volem recordar que tots els dies poden ser dies de la Pau, perquè les guerres ni les baralles no solucionen res.

Sempre podem treure una estoneta per saber com podem solucionar els conflictes que poden sorgir a l'aula.

Us enrecordau de la Pau Positiva?? Clicka si no ho tens clar....


I observa com unim les nostres mans i poc a poc, l'arbre de la Pau creix més i més i més....


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Que divertit¡¡¡La setmana de la pau ja es a prop i aixo de les mans a sigut divertit,inclus em apres idiomes.Marina

Tutoria de 4t EP ha dit...

Avui l'aula s'ha convertit en una petita fàbrica de mans de pau....


sector primari? secundari? terciari?


doble positiu? ;)

Anònim ha dit...

Es sector primari



Alvaro

Anònim ha dit...

Es sector primari.
Hola patri m'a agradat eixó de lo de sa pau perque em fet un trabaill en equip.

Elena

Anònim ha dit...

Jo no u tinc clar crec que es secundari pero tambe primari!!

signat:Àngela Mas

Anònim ha dit...

Patri aixo de les mans del dia de la Pau m`agradat molt ilo ca has
escrit de primari,segundari i terciari yo crec que es primari
signat:Maria Parejo.