Medi - Tema 7 - Activitat: Taller dels sentits: Vista

dimecres, 19 de gener del 2011


Avui hem començat el taller dels sentits, a anteriors sessions vàrem veure diferents videos amb efectes visuals sorprenents, però què passaria si ja no podem veure?

doncs aquesta sensació és la que experimentarem aquesta setmana.

D'ara endavant valorau cadascun dels vostres sentits, sense ells, no podriem percebre res!

Per cert, agraïm molt totes les aportacions dels alumnes i famílies per enriquir el nostre taller dels sentits, sense vosaltres no és possible fer aquesta feina, gràcies!

Pd: Us deix una pregunta, Què passa a la imatge de la dreta? notes res estrany?

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo u veig doble perque no hi ha un altra cara no?

signat:Àngela Mas

Anònim ha dit...

Que la senyora té 4 ulls i 2 boques.Provoca una sensació molt estranya.
Xavi

Tutoria de 4t EP ha dit...

jo també estic una mica marejada.... fins demà!

Anònim ha dit...

A mi me marehca molt tot exo del efekte optict , qeu an baras posa els vidios quasi em quaic al tera
iademas omira desde molt aprop





sicnat Ainhoa

Anònim ha dit...

aixo jo no u enteng


signat:josep

Tutoria de 4t EP ha dit...

Recordau estudiar per l'examen de demà

ànim

Anònim ha dit...

Angela mas no so dos cares perque sino habria dos nasos dos celles quatre orelles



signat:josep