Medi - Sortida - Es Amunts - complementari al projecte: Els ecosistemes

divendres, 17 de desembre del 2010

El passat divendres 17 de Desembre varem gaudir de la sortida del trimestre, "Es Amunts". Des d'aqui volem enviar una abraçada a na Cristina, la nostra monitora acompanyant, que va relacionar a cada explicació "Es Amunts" amb els ecosistemes per tal d'ajudar-nos a completar la informació del nostre projecte.

També volem enviar més abraçades i agraïments a na Lara, la mestra de suport que ens acompanya setmanalment unes sessions, ja que ens ha acompanyat i ajudat al desenvolupament de la sortida.

Gràcies a tots per gaudir d'aquesta sortida, aqui teniu les fotos que projectarem a les pròximes sessions de Medi per acabar el projecte dels ecosistemes.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi emb va agradar molt aquesta sortida!!!!!!!!

signat:Àngela.M

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt l'escurció i el que més m'ha agradat ha set el penya-segat.
signat:Xavi

Anònim ha dit...

Ma agradat molt aquesta excursio
gracies per fer les fotos perque
aixi puc mostrarlis a la meva
familia on em anat i tambe
tot lo que em fet a l'excursio.
Lo que mes ma agradat de
l'excursio als amunts es:Beure
els penya-segats,el cami de pedres estret els forn de calç
i el forn de pega.


signat:Aina.

Anònim ha dit...

Ami en ba gradar un puquet pero aquesta sortida a sigut molt divertida!!! signat:Angela.R

Anònim ha dit...

Esper que tonem a fer l'excursiò.


signat:Àngela Mas

Anònim ha dit...

L'excursió va ser molt interesant i vaig coneixer la Llentiera Borda que era bastant curiosa.Marina

Anònim ha dit...

ma agradad molt perque he aprengut de la preistoria i els forns 2 habia bistes molt boniques



signat:JOSEP¡¡

Anònim ha dit...

La excursió a sigut molt interesant,m'agradaria fer-la de nou.

signat:Ainhoa

Anònim ha dit...

Bon dia i bon any a na Patri i els seus alumnes de 4t A. Som na Cristina, la monitora que us va acompanyar en aquesta sortida, i vull felicitar-vos pel vostre blog i per la feina tan bona que feis. A més a més, estic molt contenta de que la sortida hagi agradat tant i hagueu aprés d'ella a estimar, un poquet més, la nostra illa.
Salutacions a totes i tots!