Català - Tema 4 - Activitat: Pel.lícula "L'ombra misteriosa"

divendres, 3 de desembre del 2010

Avui hem enregistrat una pel.lícula, per què?

Doncs resulta que un dia varem repassar de quines maneres haviem treballat les parts de la narració, les recordarem per si un cas:

- Muntant un trencaclosques amb les parts de la narració

- Visualitzant dibuixos animats per distingir cada part

- Creant una història per cada grup de feina il.lustrant-les amb dibuixos propis de cada part.

I com heu fet tanta feina i ben feta, varem decidir que si aconseguiem posar-nos d'acord per crear una història tota la classe, l'enregistrariem com si fos una pel.lícula.

I ho vareu aconseguir!

Tenieu el guió, els personatges, les localitzacions, el vestuari i avui heu escollit el títol...

"L'ombra misteriosa"

Moltes gràcies per la vostra feina, heu fet un material molt bò i intentaré muntar una pel.lícula com la que esperau.


Aqui teniu el guió de la història que hem recordat avui abans de començar a fer feina:



Esper que tingueu un bon pont, toca descansar i ja sabeu.... estrenarem aquesta pel.lícula en tornar de vacances.

Bona feina!

Postdata: Abans de veure res, respòn a un comentari:

Què us ha semblat l'experiència? Què ha estat lo més dificil? i lo més divertit?

8 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi m'agraden molt les pelicules de zombies
signat:Àngela.M

Anònim ha dit...

Aquesta idea de fer la pelicula
de l'ombra misteriosa m'agradad
moltisim.A sigut molt divertit. Ggracies Patricia
signat:Aina.

Anònim ha dit...

Emb va agrada la pelicula de la Ombra misteriosa. La part que emb va agrada mes va ser quan estaben castigats.
signat:Dario

Anònim ha dit...

Emb va agradar quant van vaixar al pati i quant van anar a la biblioteca.
Jo crec que sortira molt be la peli.
signat:Ainhoa

Anònim ha dit...

La peli estava molt be!!!!!
signat:David

Anònim ha dit...

La peli estava molt be, pero al final feia un poc de por pero va estar molt chuli!!!!
signat:Juan Carlos

Anònim ha dit...

Ja que jo he sigut la primera zombie,la meva part favorita va ser quan jo vaig actuar de zombie i anava cap als demes i en Dario va dir ai deu meu,m'ha encantat fer una pelicula ha sigut una aventura emocionant i m'he divertit molt. Marina.

Anònim ha dit...

Ja que jo he sigut la primera zombie,la meva part favorita va ser quan jo vaig actuar de zombie i anava cap als demes i en Dario va dir ai deu meu,m'ha encantat fer una pelicula ha sigut una aventura emocionant i m'he divertit molt. Marina.