Moltes moltes moltes moltes.... gràcies Ángela Rendón! :)

dimarts, 5 d’abril del 2011

Avui en arribar a l'aula m'he trobat una gran sorpresa, pensava que era l'aniversari de n'Ángela Rendón quan he vist que duia un enooooorme brownie! però m'ha dit que era per jo i m'he quedat sense paraules, perquè sou vosaltres aquells que fan més feina a l'aula, i sense aquesta feina és impossible aprendre tant com apreneu, entre d'altres com tu Ángela.


Moltes gràcies pel detall, quedarà guardat per sempre i més al meu cor :). Continua així i moltes gràcies de tota la classe per fer-li gaudir d'aquest boníssim brownie! bona recepta sens dubte! nyam!!!!

Una abraçada forta forta forta!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ángela Rendon m'ha agaradat moltissim el teu detall per na patri!!:):D


signat:Àngela Mas

Anònim ha dit...

Ángela.R m'agradat molt els teus agradeiments a na Patri!!:)=)
La tarta estaba bonisima!:D

Signat:Álvaro

Anònim ha dit...

Que bo va ser els browins mexicans.


signat:¨Maria Parejo.

Anònim ha dit...

Em va agradar molt el pastel de browni mexica i els detalls que vares fer per a na Patri!!:):D

Anònim ha dit...

Mexica? perque mexica si es normal

Anònim ha dit...

Esta ben molt rics.

Noelia

Anònim ha dit...

El pastis estaba molt bo!!:):D

Silvia

Anònim ha dit...

Me va agradar molt el teu brownie!!!

Moltes gracies Àngela Rendon.


Paula