Camp d'aprenentatge - Fotografies & Video

dimecres, 30 de març del 2011

Ja hem arribat a ca nostra, ja podem descansar :).

Tenim moltes coses per contar, ha estat una bona experiència i l'hem gaudit molt.

Enhorabona per tanta feina i tan ben feta.

De moment us deix les fotografies que he fet i el video resum de la vostra jornada, a partir d'aquest moment, me podeu enviar la vostra millor fotografia a gmprimaria4@gmail.com per participar al concurs de la foto més original del camp d'aprenentatge.



Camp d'aprenentatge 4rt A - 2010-2011 from gmprimaria4 on Vimeo.



7 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt tot especialment fe el pa.I tambe m'agradaria repetir l'acampada d'avui.


Xavi.

Anònim ha dit...

M'ha agrada tot el video que has pusat Patri.

Noelia

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt la acampada fer el pa amb laharina i el aigua



Natalia.

natalia ha dit...

M'ha agradat molt la acampada fer el pa amb sa harina i el aigua


Natalia.

Anònim ha dit...

que xula m'agradauia multisim ferla una altra vegada i fer tambe el pa moltes gracies Patri per durnos a a la acampada





josep

Anònim ha dit...

Patri m'agrada el video que has fet esta molt chuli!!:):)

signat:Elena i Àngela Mas

Anònim ha dit...

sa harina no sa farina