Medi - Tema 6 - Activitat: Som petits agricultors

dijous, 18 de novembre del 2010

T'imagines si poguessis conrear un petit hort?

Doncs segurament molt prest podràs, perquè ja saps que al nostre centre tenim un hort escolar, però abans de posar-nos a fer feina, hem de repassar com podem organitzar i mantenir un hort.

Per exemple:

Quines eines utilitzaries?

Segurament algunes d'aquestes:




I com te quedaria el teu hort?

Tal vegada així:







I ara deman, t'agradaria tenir el teu hort? Quin tipus de llavors conrearies?

Me podeu enviar fotografies de les vostres plantes/flors de ca vostra?

Enviau-les a gmprimaria4@gmail.com , la pròxima sessió farem una exposició de totes les fotografies enviades.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Si.Jo plantaria tomatigues,romani,pa-
tates,manzaner,taronger,petunies i pastanagues.
La meva àvia sembra moltes coses i em deixa agafar el fruit.
Xavi.

Anònim ha dit...

A mi mes que fruits m' agradaria sembrar flors com petunies, margarites,gira-sols,rosals,clavells
i estepa blanca. Marina

Anònim ha dit...

Jo en el meu hort plantaria fruits exotics com per exemple:pinyes,kiwis,mangos,papalla.....etc
signat:Angela.M

Anònim ha dit...

Patri soc na Marina,avui he sembrat unes llavors de bellotes,
a vora si creixen aquestes vacances i quan s'haguin acabat han crescut i les duc a la classe.