Sa Trencada 2010 - Resum

diumenge, 31 d’octubre del 2010

El divendres 29 d'Octubre hem gaudit a l'escola de la festa de Sa Trencada

Primer varem preparar els cucurutxos per qui volgués prendre castanyes, salutacions a les castenyeres!

Posteriorment varem fer una petita passejada fins l'entrada de sa cova de Santa Agnès, on aprofitarem per mesclar tots els nostros fruits secs i trencar-los per berenar tots junts.

N'Esperança ens esperava dins sa cova de Santa Agnès per relatar-nos una història de tots sants...... i descobrirem una cova preciosa que podem visitar sempre que volguem amb les nostres famílies i amics! Moltes gràcies Esperança! ens va agradar molt sa rondalla de sa trencada.

I finalment varem buidar cindries decorades amb figures, formes i cares..... 14 alumnes se les varen portar a ca seva...

Però abans de tornar a casa, molts alumnes varen contar petites rondalles de misteri, i si no t'ho creus... mira sa darrera foto de la següent presentació....




Dimarts tornarem a fer feina! molt bona i ben feta!

Pregunta: De tot lo que varem fer, amb quina activitat vares gaudir més?

Recorda signar amb el teu nom el teu comentari (en anònim)

10 comentaris:

Anònim ha dit...

El que més em va agradar va ser quan vaig fer els fanelets amb n'Alvaro

Anònim ha dit...

El que més m'ha agradat ha set quan vaig fer els fanelets a l'escola.

Anònim ha dit...

En va agradar molt la castanyada
Angela.M

Anònim ha dit...

Hola allo me varen agradar els fanalets amb jo i en Xavi mel vaig passar molt be!Alvaro

Anònim ha dit...

La trencada es va
esta molt guai
signat:Joan manso somson

Anònim ha dit...

A mi em va agradar quan vam entrar en la cova i vam veure la estatua de
Santa Agnes.(Marina)

Anònim ha dit...

Patri la trencada va estar molt
chachi
signat:Maria.P

Anònim ha dit...

Ba ser molt divertit buidar
sindries amb les culleres i
quan varem sortejar les
sandies
firmat Clara i Aina.

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt sa trencada
i m'ho he passat molt bé . signat:
Noelia.

Anònim ha dit...

Patri les fotos de la Trencada son chulisimas

Maria P